Brand ID

מדידת נכסיות ותכנון אסטרטגי 

בניית מותג היא משימה מאתגרת.

זיהוי המצב בשוק ומעמד המותגים ובחירת הנתיב הנכון עבור המותג שלך, יכולה להיות משימה מסובכת, אפילו עבור אנשי המקצוע המנוסים ביותר.

לאחר שסייענו לארגונים רבים לעצב את אסטרטגיית המותג שלהם, ישבנו לתכנן את כלי בחינת אסטרטגיית המותג שלנו / הנכסיות כשלפנינו מספר מטרות:

  • לספק תובנות על הקטגוריה ועל הצרכנים

  • לספק הבנה ברורה לגבי נכסיות המותגים ועל מה היא מבוססת

  • זיהוי מעמד המותגים בקטגוריה וכיצד הצרכנים תופשים אותם

  • איתור והמלצה על ​​הדרך האסטרטגית האופטימלית עבור המותג.

BrandID מצליח לענות על כל המטרות הללו ועוד.

BrandID מספק נתיב ברור להצלחה של המותג שלך בסביבה התחרותית
בה הוא פועל.

BrandID מאפשר להבין מה הם היתרונות התחרותיים של המותג שלך וכיצד ניתן למנף אותם לשיפור ביצועי המותג.

BrandID סייע לחברות רבות לבנות אסטרטגיה מנצחת , להגדיל את המותג שלהם ואת השווי שלו .