בדיקת קונספטים מוצריים ותקשורתיים

בדיקת שפה/קונספטים תקשורתיים

בבסיס כל פרסומת או תוכנית שיווקית עומד ה"קונספט התקשורתי" אותו רוצה החברה להעביר. קונספט זה יכול לכלול את הערכים השיווקיים אותם רוצה המותג לקדם ואת מסרי הליבה שלו. הקונספט לא אמין או לא משכנע –יקשה על הפרסומת שמבוססת עליו להיות אפקטיבית. מודל Idealizer של שילוב מאפשר לכם למצוא את הקונספט האפקטיבי ביותר עבור המותג וקהל היעד שלכם.

המודל מציע פתרון מקיף לכל שלבי פיתוח הקונספט התקשורתי – משלב הערכת הרעיונות הראשוניים ועד לבחירת הקונספט המנצח. שילוב של מחקר איכותני וכמותי וטכנולוגיית ראיון מתקדמת בוחנת את המרכיבים החיוניים להצלחת הקונספט: בולטות, ייחודיות, אטרקטיביות, רלוונטיות, אמינות ועוצמת הנעה ועוזרת לזהות את נקודות החוזק והחולשה של כל קונספט.

שילוב המידע המתקבל מהמחקר, בנצ'מארק רחב וידע ונסיון בבחינה והערכה של אלפי קמפיינים פרסומיים יעזור לכם לעבור לשלב הקריאטיב עם הקונספט האופטימאלי והאפקטיבי ביותר.

בדיקת קונספטים מוצריים / שירותיים

פיתוח מוצרים ושירותים חדשים מתחיל לרוב כקונספט ראשוני אותו רוצים לבחון או כמספר קונספטים שמתלבטים בינהם.

מתודולוגיית בדיקת הקונספטים של שילוב מציע סדרת כלים שיעזרו לכם לאתר את הקונספט עם פוטנציאל ההצלחה הגבוה ביותר.

  • סינון ראשוני (Idea Screener) – שילוב של קבוצות מיקוד, ומחקר כמותי – כדי למקד את הרעיונות המבטיחים משלל האפשרויות.
  • בחינה הקונספט (Check+) – זיהוי ובחירת הקונספט המנצח, מודל הבוחן ומשווה את ביצועי הקונספטים במספר ממדים (חדשנות, ייחודיות, רלוונטיות…) וכולל גם מדד חדשנות (Innovation Index) והשוואה לבנצ'מארק רחב.

המודל מתאים לכל ארגון המתכנן להשיק מוצר או שירות חדש ורוצה לוודא שהקונספט יענה על הצרכים המוצהרים והסמויים של קהל היעד באופן היעיל והמדויק ביותר.