בדיקת פרסומות לפני עליתן לאוויר

בדיקת פרסומות לפני עליתן לאוויר – AdWiser

למה לחכות לאחרי הקמפיין בשביל לזהות בעיות בקריאטיב?

מודל ה AdWsier של חברת שילוב מאפשר לכם לבדוק את אפקטיביות הקמפיין לפני שאתם עולים לאוויר.

המודל, בודק את המידה בה הקמפיין עונה על המטרות הספציפיות שהגדרתם לו ומסייע לעשות אופטימיזציה לביצועים שלו – ע"מ שישיג לכם מקסימום תוצאות.

שילוב של מחקר כמותי, בנצ'מארק רחב ושימוש בטכנולוגיית Facial Coding יענה לכם על השאלות הבאות:

  • האם הסרטון עונה על כל המטרות שהוגדרו לו בבריף?
  • מה בדיוק הצופים הבינו מהקמפיין?
  • האם הקמפיין משכנע את הצופים ויוכל גם לתרום למותג?
  • מהן נקודות החולשה של הסרטון והמלצות כיצד לטפל בהן ?
  • אלו סצינות ספציפיות תורמות לאפקטיביות ואלו פוגעות?
  • האם והיכן ניתן לקצר את הסרטון לטובת גירסת ה 15ש'

מודל ה AdWiser, בשילוב עם הידע והנסיון שצברנו בניתוח האפקטיביות של אלפי קמפיינים בשנים האחרונות יאפשרו לך לוודא שאת/ה עולה לאוויר עם הקמפיין הכי אפקטיבי שיש.

אז למה לחכות לאחרי הקמפיין ולהיות מופתע?