פרסומות ומהלכים שיווקיים הם כיום אחת הדרכים העיקריות בהם מותגים מתקשרים עם קהל הצרכנים שלהם.
בדיקת אפקטיביות הפרסום היא כלי מפתח להבנת ביצועי הקמפיין שלכם, האופן בו הוא תרם למעמד ותדמית המותג וכיצד ניתן ללמוד ממנו על מנת לשפר את מהלכי השיווק העתידיים שלכם.
חברת שילוב מציעה חבילת כלים מלאה לאופטימיזציה והערכה של מהלכי הפרסום והשיווק שלכם. החל משלב הקונספט התקשורתי (Idealizer), הערכת הקריאטיב לפני עליה לאוויר (AdWizer) ועד לשלב הערכת ביצועי הקמפיין שהעליתם (AdVibe ו AdTracker).
מודלים וכלים למדידת אפקטיביות הפרסום:
AdTracker – "המנוע" שמאחורי דירוג קקטוס הזהב. מודד את ביצועי הפרסומות והחסויות המובילות מדי שבוע מאז יולי 2019. מכיל את הבנ'צמארק המקיף מסוגו בישראל
AdVibe – הערכה מקיפה ומעמיקה של ביצועי הקריאטיב, כולל אפשרות שילוב של טכנולוגיית Facial Coding לקבלת תובנות ייחודיות על הקריאטיב שלכם.