למעלה מ 1300 פרסומות שנמדדות כל שנה
מאות מותגים בלמעלה מ 100 קטגוריות ועשרות אלפי מרואיינים
AdTracker הוא מחקר הפרסום הגדול והמקיף ביותר בישראל.
ה AdTracker מבוסס על מתודולוגיה ייחודית שפותחה ע”י חברת שילוב והוא מבוצע מדי שבוע, בקרב מדגם מייצג של האוכלוסיה היהודית בישראל.
המחקר, שתוצאותיו מפורסמות בקקטוס הזהב TV בתוכנית של גיא פינס, בוחן את ביצועי עשרות הפרסומות והחסויות העיקריות ששודרו בשבוע שחלף בטלוויזיה ומאפשר הערכת ביצועיהן במגוון חתכים.
ביצועי הפרסומות והחסויות שנבדקו במחקר מרוכזים בבסיס הנתונים של
ה AdTracker שמאפשר לנו להציע מגוון רחב של ניתוחים שונים וייחודיים, בהתאם לצרכי הלקוחות.
בסיס הנתונים של ה AdTracker מאפשר לנו להציע למפרסמים, פירסומאים וגופים שונים אחרים, מגוון שירותים, המאפשרים הבנה טובה יותר של ביצועי הפרסום השונים:
ניתוח ביצועי פרסומת או קמפיין
ניתוח ביצועי קטגוריות
השוואת ביצועים לאורך תקופות שונות
מעקב מתחרים
ניתוח היסטורי של ביצועים
כל זאת, תוך השוואה לבנצ’מארקים מסוגים שונים:
פרסומות מהתקופה האחרונה
ביחס קטגוריה
ביחס למפרסם
ביחס למתחרה
ועוד
נתוני הפרסום הנאספים ב AdTracker זמינים במגוון פורמטים:
גישה למערכת Online
דוחות לסיכום ביצועי קמפיינים
דוחות “אד הוק” בהתאם לצרכי המזמין – מבוססים על מגוון ניתוחים בהתאם לצורך ולאפיון הספציפי.
Leave your details and we will get back to you as soon as possible.