מחקר ה AdTracker הוא המחקר המקיף והמתקדם ביותר בישראל לבחינת אפקטיביות הפרסומות מזה חמש שנים. המחקר בודק באופן שיטתי את התשדירים והחסויות המובילות ומספק בנצ'מארק בהשוואה ל-2,000 פרסומות וחסויות מדי שנה.
נתוני ה AdTracker מהווים הבסיס למדד היוקרתי "קקטוס הזהב" של קשת וגיא פינס, דבר המקנה לו תפקיד מרכזי בעיצוב השיח בתחום הפרסום בישראל.
ייחודיות המאגר מתבטאת בהיותו "פתוח", דבר המאפשר למפרסמים ולפירסומאים גישה ישירה לא רק לנתוני הקמפיינים שלהם, אלא גם למידע על מתחריהם הישירים.
יתרון שהופך את ה AdTracker לכלי חובה לכל מפרסם ופירסומאי.
קשת 12, חברת שילוב ואיגוד הפרסום הישראלי מציגות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי אפקטיביות שנצפו בטלוויזיה. הזוכים נקבעים על פי מדד מקצועי מיוחד שמדרג את ביצועי הפרסומות לפי זכירות, אטרקטיביות ותרומה למותג. במדגם משתתפים מאות אנשים ופעם בשבוע יחשפו השלושה שהגיעו למקומות הגבוהים ביותר.
הדירוג מבוסס על מחקר ה AdTracker ומדרג את הפרסומות הזוכות
מבין 20 הפרסומות הבולטות בשבוע שחלף. הדירוג של קקטוס הזהב TV מבוצע מאז יולי 2019 ברציפות ו3 הזוכים בו, מפורסמים כל שבוע בתוכנית של גיא פינס.
לאתר הזוכים בקקטוס הזהב TV באתר N12
ותר מ 100 ימים אל תוך המלחמה ועדיין מפרסמים רבים יושבים על הגדר ולא בטוחים אם הזמן נכון או לא נכון לפרסם.
לאורך תקופת המלחמה בחנו את תפיסות הציבור ביחס לפרסום בזמן המלחמה.
לאורך 12 שבועות רצופים, כחלק ממחקרי ה AdTracker השבועיים, בדקנו את הדופק של הצופים ביחס לפרסומות שהם היו רוצים לראות.
מההתחלה, לפרסם או לא לפרסם?
בכל משבר ובעיקר בעת מלחמה. עולה השאלה, האם כדאי וראוי למותגים לפרסם?
הדבר נכון במיוחד בתקופה האחרונה. כאשר לאחר ההלם הראשוני נראה היה שמותגים שונים החלו להרים את הכפפה ולפרסם מגוון סוגי פרסומות: מפרסומות חברתיות שמביעות הזדהות ועד הצעת פתרונות או קידום מיזמים שונים.
רוצים לדעת מה עוד למדנו מבסיס הנתונים של ה-AdTracker בשנתיים האחרונות?
כנסו לבלוג שלנו ותקראו
רוצים לדעת אלו פרסומות בדקנו בשבוע האחרון, הירשמו לדיוור החודשי?
לחצו כאן להרשמה