AdTracker 2024

מסכמים את ביצועי הפרסום בקטגוריה שלכם ב 2024

סיכום אפקטיביות הפרסום שלכם מול המתחרים ב 2024

2000+

פרסומות וחסויות שנמדדות כל שנה

200+

מותגים בלמעלה מ-100 קטגוריות

33,000+

מרואיינים ומרואיינים מדי שנה

רקע ומספרים

מחקר ה AdTracker הוא המחקר המקיף והמתקדם ביותר בישראל לבחינת אפקטיביות הפרסומות מזה חמש שנים. המחקר בודק באופן שיטתי את התשדירים והחסויות המובילות ומספק בנצ'מארק בהשוואה ל-2,000 פרסומות וחסויות מדי שנה.

נתוני ה AdTracker מהווים הבסיס למדד היוקרתי "קקטוס הזהב" של קשת וגיא פינס, דבר המקנה לו תפקיד מרכזי בעיצוב השיח בתחום הפרסום בישראל.

ייחודיות המאגר מתבטאת בהיותו "פתוח", דבר המאפשר למפרסמים ולפירסומאים גישה ישירה לא רק לנתוני הקמפיינים שלהם, אלא גם למידע על מתחריהם הישירים.
יתרון שהופך את ה AdTracker לכלי חובה לכל מפרסם ופירסומאי.

רוצים לשמוע עוד?

מה תוכלו ללמוד מדוח סיכום השנה של ה AdTracker?

אלפי הפרסומות שמדדנו השנה מאפשרות לנו להציע למפרסמים, פירסומאים וגופים אחרים דוח המסכם את 2024 בפרסום.
ניתוח ביצועי הפרסומות
מגמות
בנצ'מארק מקיף
דירוג פרסומות
השוואה למתחרים

מה תוכלו ללמוד מדוח סיכום השנה?

מגמות
  • איך היתה 2024 בהשוואה ל 2023? האם 2024 באמת שונה מהשנים הקודמות?
  • האם המגמות בקטגוריה שלכם ייחודיות, או שהן עולות בקנה
    אחד עם כלל השוק?
זיהוי הגורמים המשפיעים על ביצועי הפרסומות
  • מה הקשר בין תפיסת הקראיטיב ליכולתו לגרום להעדפה ?
  • כיצד הם הוא שונה ב 2024 משנה שעברה?
  • האם הקטגוריה שלכם דומה או שונה מכלל השוק?
מי היו הפרסומות הטובות ביותר
  • מי היו הפרסומות הטובות ביותר ב 2024?
  • מהן 5 הפרסומות הטובות ביותר בקטגוריה שלכם?
אתם מול התחרות
  • איך היו הפרסומות שלכם בהשוואה למתחרים העיקריים?
  • האם ביצועי הפרסומות שלכם השתנו משמעותית לעומת 2023?

 

אז למה כדאי לרכוש את דוח הסיכום?

  • נקודת מבט ייחודית: קבלו ניתוח מעמיק של השוק, הקטגוריה והמתחרים שלכם.
  • השוואות מושכלות: הבינו כיצד הצופים תפסו את הפרסומות שלכם ואיך הן ביחס למתחרים.
  • תובנות יישומיות: הפכו את הפרסום שלכם למשפיע יותר באמצעות הבנת המגמות, גורמי ההשפעה והיכולת להבין טוב יותר את הקטגוריה שלכם.

קקטוס הזהב TV

קשת 12, חברת שילוב ואיגוד הפרסום הישראלי מציגות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי אפקטיביות שנצפו בטלוויזיה. הזוכים נקבעים על פי מדד מקצועי מיוחד שמדרג את ביצועי הפרסומות לפי זכירות, אטרקטיביות ותרומה למותג. במדגם משתתפים מאות אנשים ופעם בשבוע יחשפו השלושה שהגיעו למקומות הגבוהים ביותר.

הדירוג מבוסס על מחקר ה AdTracker ומדרג את הפרסומות הזוכות
מבין 20 הפרסומות הבולטות בשבוע שחלף. הדירוג של קקטוס הזהב TV מבוצע מאז יולי 2019 ברציפות ו3 הזוכים בו, מפורסמים כל שבוע בתוכנית של גיא פינס.

לאתר הזוכים בקקטוס הזהב TV באתר N12

כתבות

סופרבול 2025 – הפרסומות שהצליחו לשכנע אותי ואלו שפחות.

קרנבל הפרסומות השנתי של הסופרבול כבר מאחורינו והגיע הזמן לסכם את היבול השנתי, שניסה להיות יצירתי ובולט אבל לא תמיד הצליח.

איתי אוליניק

12 בפבר׳ 2025

השפעת המוזיקה על ביצועי הפרסום

לאחרונה השתתפתי בכנס השנתי של ESOMAR – איגוד העל של מכוני המחקר, שנערך באתונה.

בכנס, שהתמקד באופן לא מפתיע ב AI, הוצגו גם מחקרים שונים בתחומי הפרסום. אחד מהם, שבוצע מטעם Amazon ads התמקד בהבנת השפעת המוזיקה והסאונד על ביצועי הפרסומות.

איתי אוליניק

30 בספט׳ 2024

מחקר ו Take #1 – Ai

בשנה האחרונה AI נהיה ה buzz  word שכולם אוהבים/נהנים לנפנף בה.

"כולל Ai" או "לא כולל Ai" – הפך להיות המדד לפיו אנחנו מעריכים כל פתרון, טכנולוגיה או מתודה חדשה לשבט או לחסד.

Itay Oleinik

13 ביוני 2024

לפרסם או לא לפרסם (במלחמה) #2

ותר מ 100 ימים אל תוך המלחמה ועדיין מפרסמים רבים יושבים על הגדר ולא בטוחים אם הזמן נכון או לא נכון לפרסם.

לאורך תקופת המלחמה בחנו את תפיסות הציבור ביחס לפרסום בזמן המלחמה.

לאורך 12 שבועות רצופים, כחלק ממחקרי ה AdTracker השבועיים, בדקנו את הדופק של הצופים ביחס לפרסומות שהם היו רוצים לראות.

ממצאי מחקרים לקראת הבחירות לרשויות המקומיות

האם אנחנו מרוצים מתפקוד הרשות המקומית בה אנחנו חיים?

עד כמה הדבר משפיע על כוונות ההצבעה בבחירות המקומיות הקרובות?

האם אנחנו רוצים לדחות את הבחירות ומה חשוב לתושבים?

איתי אוליניק

3 בדצמ׳ 2023

פרסום בתקופת מלחמה – כדאי או לא כדאי?

מההתחלה, לפרסם או לא לפרסם?

בכל משבר ובעיקר בעת מלחמה. עולה השאלה, האם כדאי וראוי למותגים לפרסם?

הדבר נכון במיוחד בתקופה האחרונה. כאשר לאחר ההלם הראשוני נראה היה שמותגים שונים החלו להרים את הכפפה ולפרסם מגוון סוגי פרסומות: מפרסומות חברתיות שמביעות הזדהות ועד הצעת פתרונות או קידום מיזמים שונים.

איתי אוליניק

29 באוק׳ 2023

רוצים לדעת מה עוד למדנו מבסיס הנתונים של ה-AdTracker בשנתיים האחרונות?
​כנסו לבלוג שלנו ותקראו

רוצים לדעת אלו פרסומות בדקנו בשבוע האחרון, הירשמו לדיוור החודשי?
לחצו כאן להרשמה

דברו

איתנו

רחוב ז׳בוטינסקי 138, רמת גן

הצהרת נגישות