במהלך ההשקה הראשונית של מוצר או שירות, נתוני מכירות משמשים לעיתים קרובות כמדד מרכזי להערכת הצלחה, אך הם עלולים לטשטש תמונה מלאה של חוויית הלקוחות ושימוש אמיתי במוצר. מודל פוסט‑השקה של Shiluv מוסיף מימד איכותני וכמותי על גבי מדד המכירות, ובוחן בזמן אמת את רמת המודעות למוצר, שיעור ההתנסות, שביעות הרצון (או האכזבה), הרגלי השימוש והניסיון המשתמש; כך ניתן לזהות אילו היבטים במוצר עובדים ואילו דורשים שיפור עוד לפני השקת סבב ב' או ההשקות הבאות .
המחקר מורכב מארבעה מודולים מרכזיים:
בסיום המחקר מתקבלים תוצרים ברורים: דוחות סטטיסטיים של מדדי ביצוע עיקריים (KPIs), מיפוי קהלי יעד (מנסים מול לא מנסים), ניתוח חסמים ומניעים לרכישה, חישובי פוטנציאל שוק והמלצות פעולה ממוקדות לשיפור המודעות, ליצירת התנסות והעמקת הרכישות הבאות.