עיצוב אריזה חדשה מוצלחת או פיתוח אתר אינטרנט הוא הימור גדול. לא בכל יום חברה מחליפה אריזה למוצר או משנה אתר והעלויות וההשלכות של מהלך כזה גבוהות.
Opto-Lab פותח על מנת להפחית את הסיכונים הללו, תוך שילוב שלוש מתודולוגיות :
טכנולוגיית Eye Tracking
מחקר כמותי
מחקר איכותני (hands-on)
אנו מאמינים כי על ידי שילוב שלוש מתודולוגיות אלה, אנו יכולים לעזור למקסם את כל ההיבטים של האריזה החדשה או של אתר האינטרנט החדש שלך, ולוודא שהוא יכול לענות על כל יעדי השיווק שלך ולעזור למותג שלך לגדול