AdTracker / קקטוס הזהב

בסיס הנתונים הגדול ביותר בישראל לביצועי פרסומות

קצת רקע ומספרים

​​למעלה מ 1300 פרסומות שנמדדות כל שנה

מאות מותגים בלמעלה מ 100 קטגוריות ועשרות אלפי מרואיינים

AdTracker הוא מחקר הפרסום הגדול והמקיף ביותר בישראל.
ה AdTracker מבוסס על מתודולוגיה ייחודית שפותחה ע"י חברת שילוב והוא מבוצע מדי שבוע, בקרב מדגם מייצג של האוכלוסיה היהודית בישראל.

המחקר, שתוצאותיו מפורסמות בקקטוס הזהב TV בתוכנית של גיא פינס, בוחן את ביצועי עשרות הפרסומות והחסויות העיקריות ששודרו בשבוע שחלף בטלוויזיה ומאפשר הערכת ביצועיהן במגוון חתכים.

ביצועי הפרסומות והחסויות שנבדקו במחקר מרוכזים בבסיס הנתונים של
ה AdTracker שמאפשר לנו להציע מגוון רחב של ניתוחים שונים וייחודיים, בהתאם לצרכי הלקוחות.

אז מה ניתן לקבל?

בסיס הנתונים של ה AdTracker מאפשר לנו להציע למפרסמים, פירסומאים וגופים שונים אחרים, מגוון שירותים, המאפשרים הבנה טובה יותר של ביצועי הפרסום השונים:

  • ניתוח ביצועי פרסומת או קמפיין

  • ניתוח ביצועי קטגוריות

  • השוואת ביצועים לאורך תקופות שונות

  • מעקב מתחרים

  • ניתוח היסטורי של ביצועים

כל זאת, תוך השוואה לבנצ'מארקים מסוגים שונים:

  • פרסומות מהתקופה האחרונה

  • ביחס קטגוריה

  • ביחס למפרסם

  • ביחס למתחרה

  • ועוד

נתוני הפרסום הנאספים ב AdTracker זמינים במגוון פורמטים:

  • גישה למערכת Online

  • דוחות לסיכום ביצועי קמפיינים

  • דוחות "אד הוק" בהתאם לצרכי המזמין – מבוססים על מגוון ניתוחים בהתאם לצורך ולאפיון הספיפי.

  • לפרטים נוספים  https://shazarmedserv5.co.il/adtracker/
קקטוס הזהב TV

קשת 12, חברת שילוב ואיגוד הפרסום הישראלי מציגות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי אפקטיביות שנצפו בטלוויזיה. הזוכים נקבעים על פי מדד מקצועי מיוחד שמדרג את ביצועי הפרסומות לפי זכירות, אטרקטיביות ותרומה למותג. במדגם משתתפים מאות אנשים ופעם בשבוע יחשפו השלושה שהגיעו למקומות הגבוהים ביותר.

הדירוג מבוסס על מחקר ה AdTracker ומדרג את הפרסומות הזוכות
מבין 20 הפרסומות הבולטות בשבוע שחלף. הדירוג של קקטוס הזהב TV מבוצע מאז יולי 2019 ברציפות ו3 הזוכים בו, מפורסמים כל שבוע בתוכנית של גיא פינס.

לאתר הזוכים בקקטוס הזהב TV באתר N12