רגש הוא המניע המרכזי בתהליך קבלת ההחלטות שלנו.
בעוד אנשים עשויים מסוגלים לחלוק את התחושה הכללית שלהם אחרי צפייה בפרסומת, זה יהיה בלתי אפשרי עבורם לתאר את הרגשות השונים אותם הם חשים בכל רגע ורגע במהלך הצפייה בפרסומת.
יתר על כן, כאשר מבקשים מאנשים מפורשות לתאר את רגשותיהם, לרוב, תשובותיהם מוטות מעמדותיהם הסובייקטיביות.
טכנולוגית Facial Coding מסייעת למפרסמים להבין טוב יותר מה הם הרגשות המרכזיים שניתן לזהות על המשיבים תוך כדי צפייה בכל שנייה ושניה של הפרסומת מבלי לשאול אותם אף שאלה.
שימוש ב Facial Coding יכול לעזור לך להבין:
מה אנשים מרגישים בכל שניה בצפיה בפרסומת
מהן הסצינות החשובות ביותר בפרסומת שלך
האם הפרסומת שלך מצליחה להעביר את ההשפעה הרגשית הנדרשת
האם הפרסומת שלך מקבלת את תשומת הלב המתאימה
האם האפקט הרגשי של הפרסומת שלך שורד גם מספר צפיות בפרסומת?
שילוב של טכנולוגיית ה Facial Coding עם מודל ה AdWiser- הכלי המוביל לניתוח פרסומת לפני עליתה לאוויר, מאפשר לנו לספק לך תובנות ייחודיות על ביצועי הפרסומת ולספק המלצות ספציפיות כיצד להפוך את הפרסומת שלך לטובה ואפקטיבית יותר.