בלוג

סופרבול 2025 – הפרסומות שהצליחו לשכנע אותי ואלו שפחות.

קרנבל הפרסומות השנתי של הסופרבול כבר מאחורינו והגיע הזמן לסכם את היבול השנתי, שניסה להיות יצירתי ובולט אבל לא תמיד הצליח.

איתי אוליניק

12 בפבר׳ 2025

השפעת המוזיקה על ביצועי הפרסום

לאחרונה השתתפתי בכנס השנתי של ESOMAR – איגוד העל של מכוני המחקר, שנערך באתונה.

בכנס, שהתמקד באופן לא מפתיע ב AI, הוצגו גם מחקרים שונים בתחומי הפרסום. אחד מהם, שבוצע מטעם Amazon ads התמקד בהבנת השפעת המוזיקה והסאונד על ביצועי הפרסומות.

איתי אוליניק

30 בספט׳ 2024

מחקר ו Take #1 – Ai

בשנה האחרונה AI נהיה ה buzz  word שכולם אוהבים/נהנים לנפנף בה.

"כולל Ai" או "לא כולל Ai" – הפך להיות המדד לפיו אנחנו מעריכים כל פתרון, טכנולוגיה או מתודה חדשה לשבט או לחסד.

Itay Oleinik

13 ביוני 2024

לפרסם או לא לפרסם (במלחמה) #2

ותר מ 100 ימים אל תוך המלחמה ועדיין מפרסמים רבים יושבים על הגדר ולא בטוחים אם הזמן נכון או לא נכון לפרסם.

לאורך תקופת המלחמה בחנו את תפיסות הציבור ביחס לפרסום בזמן המלחמה.

לאורך 12 שבועות רצופים, כחלק ממחקרי ה AdTracker השבועיים, בדקנו את הדופק של הצופים ביחס לפרסומות שהם היו רוצים לראות.

ממצאי מחקרים לקראת הבחירות לרשויות המקומיות

האם אנחנו מרוצים מתפקוד הרשות המקומית בה אנחנו חיים?

עד כמה הדבר משפיע על כוונות ההצבעה בבחירות המקומיות הקרובות?

האם אנחנו רוצים לדחות את הבחירות ומה חשוב לתושבים?

איתי אוליניק

3 בדצמ׳ 2023

פרסום בתקופת מלחמה – כדאי או לא כדאי?

מההתחלה, לפרסם או לא לפרסם?

בכל משבר ובעיקר בעת מלחמה. עולה השאלה, האם כדאי וראוי למותגים לפרסם?

הדבר נכון במיוחד בתקופה האחרונה. כאשר לאחר ההלם הראשוני נראה היה שמותגים שונים החלו להרים את הכפפה ולפרסם מגוון סוגי פרסומות: מפרסומות חברתיות שמביעות הזדהות ועד הצעת פתרונות או קידום מיזמים שונים.

איתי אוליניק

29 באוק׳ 2023