בלוג

לפרסם או לא לפרסם (במלחמה) #2
ותר מ 100 ימים אל תוך המלחמה ועדיין מפרסמים רבים יושבים על הגדר ולא בטוחים אם הזמן נכון או לא נכון לפרסם.
לאורך תקופת המלחמה בחנו את תפיסות הציבור ביחס לפרסום בזמן המלחמה.
לאורך 12 שבועות רצופים, כחלק ממחקרי ה AdTracker השבועיים, בדקנו את הדופק של הצופים ביחס לפרסומות שהם היו רוצים לראות.

פרסום בתקופת מלחמה – כדאי או לא כדאי?
מההתחלה, לפרסם או לא לפרסם?
בכל משבר ובעיקר בעת מלחמה. עולה השאלה, האם כדאי וראוי למותגים לפרסם?
הדבר נכון במיוחד בתקופה האחרונה. כאשר לאחר ההלם הראשוני נראה היה שמותגים שונים החלו להרים את הכפפה ולפרסם מגוון סוגי פרסומות: מפרסומות חברתיות שמביעות הזדהות ועד הצעת פתרונות או קידום מיזמים שונים.